Humanist virtual reality augmented reality design

Być

zamiast 

widzieć.

Wirtualna rzeczywistość to poczucie przestrzeni


VR (Virtual Reality) przenosi nas w inny wymiar. 
Obrazowym porównaniem VR do animacji jest zdanie :
„to jak być na Malediwach lub zobaczyć je w telewizji. Zupełnie różne doznania.”

 

Wirtualna rzeczywistość pozwala zrozumieć inwestycję, produkt czy usługę, zamienia narrację na bezpośrednie doświadczenie. 

 

Jest niezastąpiona przy poznawaniu przyszłych inwestycji architektonicznych. 
Stosuje się ją w symulatorach obsługi, montażu lub serwisu, w poznawaniu nieistniejącego czy niedostępnego produktu lub środka transportu.

Jest genialnym narzędziem edukacyjnym: w medycynie, transporcie, obsłudze maszyn lub pojazdów.

 
VR to także rozrywka. Gry RPG, symulatory lotu, wirtualne wycieczki czy kino domowe 3D stają się nowym doznaniem.

 

Skontaktuj się. Chętnie podpowiemy jak wykorzystać potencjał VR dla Twojego produktu.