top of page
Humanist virtual reality augmented reality design

Powiedzmy

to sobie

jasno.

Pewnie już wiesz, że PR nie polega na wysyłaniu informacji prasowych do mediów…
Nie, jeśli ma być skuteczny – wspierać sprzedaż produktu czy budować i umacniać 
wizerunek Twojej firmy. 
 

Hasła to: krótko i długoterminowa strategia dialogu, interesariusz, media, influencer,
partner biznesowy, klient, własny zespół. Plus: storytelling, branding, PR kryzysowy, CSR, biuro prasowe. A do tego: press-kity, mailingi, follow-upy, niestandardowe kanały komunikacyjne, najnowsze metody i narzędzia pomiaru efektywności działań…
Dużo? A to nie wszystko... 

 

Public relations, to rozległy obszar o strategicznym wymiarze. Nietrudno się w nim zgubić, a jeszcze łatwiej stracić fortunę i dreptać w miejscu. 


Napisz do nas. Rozmowa i poznanie Twoich potrzeb, to dla nas coś więcej niż „spotkanie z klientem”. To początek budowania trwałej relacji.

bottom of page