Humanist virtual reality augmented reality design

Powiedzmy

to sobie

jasno.

Pewnie już wiesz, że PR nie polega na wysyłaniu informacji prasowych do mediów…
Nie, jeśli ma być skuteczny – wspierać sprzedaż produktu czy budować i umacniać 
wizerunek Twojej firmy. 
 

Hasła to: krótko i długoterminowa strategia dialogu, interesariusz, media, influencer,
partner biznesowy, klient, własny zespół. Plus: storytelling, branding, PR kryzysowy, CSR, biuro prasowe. A do tego: press-kity, mailingi, follow-upy, niestandardowe kanały komunikacyjne, najnowsze metody i narzędzia pomiaru efektywności działań…
Dużo? A to nie wszystko... 

 

Public relations, to rozległy obszar o strategicznym wymiarze. Nietrudno się w nim zgubić, a jeszcze łatwiej stracić fortunę i dreptać w miejscu. 


Napisz do nas. Rozmowa i poznanie Twoich potrzeb, to dla nas coś więcej niż „spotkanie z klientem”. To początek budowania trwałej relacji.